اس ام اس عاشقانه پیامک جدید


ورودممنوع

به یادم باش که دریادم بمانی / که ما با هم رفیق بودیم زمانی

گذشته ها اگر رفت و گذشتند / ولی در قلب من باز هم همانی


&&&&&

وداع آخرم با تو وداعم با نفس هامه / ببین نزدیکه ویرون شم رفیقم قلب تنهامه

یه دریا تو چشام دارم شبم سر ریز بارونه / بدون تو کسی جز من کنار من نمی مونه


&&&&&

جان فدای آن که یادم میکند یاد او هر روزه شادم میکند

مهربانی های او شیرین شکر ، با مرامش کیش و ماتم میکند


&&&&&

زندگی تکرار فرداهای ماست / میرسد روزی که فردا نیستیم

آنچه می ماند فقط نقش نکوست / نقش ها می ماند ما نیستیم.


&&&&&

پشت دیوار کج فاصله ها پنهانیم ، معنی غربت دل را به خدا میدانیم

گرچه دوریم ز هم با همه خاطره ها ، به امید خبری تازه ز هم میمانیم.




&&&&&


به یادم باش که دریادم بمانی / که ما با هم رفیق بودیم زمانی

گذشته ها اگر رفت و گذشتند / ولی در قلب من باز هم همانی


&&&&&

وداع آخرم با تو وداعم با نفس هامه / ببین نزدیکه ویرون شم رفیقم قلب تنهامه

یه دریا تو چشام دارم شبم سر ریز بارونه / بدون تو کسی جز من کنار من نمی مونه


&&&&&

جان فدای آن که یادم میکند یاد او هر روزه شادم میکند

مهربانی های او شیرین شکر ، با مرامش کیش و ماتم میکند


&&&&&

زندگی تکرار فرداهای ماست / میرسد روزی که فردا نیستیم

آنچه می ماند فقط نقش نکوست / نقش ها می ماند ما نیستیم.


&&&&&

پشت دیوار کج فاصله ها پنهانیم ، معنی غربت دل را به خدا میدانیم

گرچه دوریم ز هم با همه خاطره ها ، به امید خبری تازه ز هم میمانیم.


&&&&&

 

عشق عینک سبزی است که با آن انسان کاه را یونجه می‌بیند.




&&&&&



زندگی، چیزی جز مبارزه میان عاطفه و عقل نیست.



&&&&&



برای بهترین ایده منتظر نمان ، ایده بهتر را انجام بده ، بهترین نیز به دنبال آن خواهد آمد.



&&&&&



الماس را جز در قعر زمین نمی توان یافت و حقایق را جز در اعماق فکر

نمی توان کشف کرد.

&&&&&

سعی نکن به یک خوک آواز خواندن یاد بدهی؛ هم وقت خودت را هدر می دهی

و هم خوک را اذیت می کنی.



&&&&&



بزرگان به کارهای کوچک و بی اهمیت بسیار زود رسیدگی می کنند.



&&&&&



نوشته شده در جمعه 4 آذر 1398برچسب:,ساعت 15:53 توسط behzad| |


Power By: LoxBlog.Com